Inici /

Canvi del vehicle adscrit a una llicència de taxi

Descripció



Autoritzar el canvi del vehicle adscrit a una llicència municipal del servei d'autotaxi.


Qui ho pot demanar?



  • El titular de la llicència municipal del servei d'autotaxi.


Nota:


D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:


  • les persones jurídiques,
  • les entitats sense personalitat jurídica,
  • els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

 


Documents que cal aportar



  • Sol·licitud model
  • Documentació acreditativa de la titularitat del nou vehicle: documentació relativa a la propietat, lloguer, arrendament financer, renting o qualsevol d’altre.
  • Assegurança del nou vehicle
  • Pòlissa de responsabilitat civil il·limitada per danys que en la prestació del servei es puguin produir.
  • Rebut de l'abonament del import de la taxa establerta.


Dins dels 15 dies següents a la notificació de l'autorització del canvi de vehicle, s'aportarà la fotocòpia de la documentació tècnica del vehicle i del certificat del taxímetre homologat, expedida pels serveis d'Indústria de la Generalitat.



On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat/da d'alta al servei VÀLid de la Generalitat de Catalunya. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses).



Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
1.     Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2.     Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3.     Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4.     Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5.     Feu clic en continuar.
6.     Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.

 


Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.

El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Manteniment de l'espai urbà i Infraestructures. Serveis Municipals


Termini per resoldre i notificar



1 mesos


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



Taxa per la llicència d'autotaxis i altres vehicles de lloguer (Ordenança fiscal 4.8.)

 

 (El pagament es farà en el moment de la sol·licitud)


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto