Inici /

Targeta d'aparcament per malalties d’extrema gravetat

Descripció



Sol·licitar una targeta d’aparcament provisional, d’un any de durada, per malalties d’extrema gravetat tipificades en el RD 1056/2014, de 12 de desembre.


La targeta d’aparcament provisional és en la modalitat de no conductor, amb una vigència no superior a un any.


Qui ho pot demanar?



Persones empadronades a Sant Quirze del Vallès que presentin mobilitat reduïda, encara que no hagi estat dictaminada oficialment, a causa d’una malaltia o patologia d’extrema gravetat que li suposi fefaentment una reducció substancial de l’esperança de vida que es consideri normal per a la seva edat i altres condicions personals, i que raonablement no permeti tramitar en temps la sol·licitud ordinària de targeta d’aparcament.


Documents que cal aportar



  • Sol·licitud model
  • Informe per a l'acreditació dels requisits per a la targeta d'aparcament provisional, emplenat pel metge o la metgessa de família dels serveis públics de Salut.
  • Original del document acreditatiu d’identitat de la persona sol·licitant.
  • Dues fotografies carnet de la persona titular.
  • Informes mèdics recents d’especialistes.


En cas de menor d'edat o incapacitat, i si la persona representant no és el pare o la mare:


    • Original de la documentació que acrediti la representació legal de la persona sol·licitant.

    Per renovació
  • Cal aportar tota la documentació com si fos alta nova.

    Per pèrdua o robatori
  • Comprovar de nou que compleix els requisits, revisar el període de validesa i fer el duplicat amb les mateixes dades, en cas que no variïn.
  • En cas de robatori, cal presentar la denúncia.

    Per deteriorament
  • Aportar la targeta en mal estat per fer un duplicat amb les mateixes dades.

 


Antelació amb què cal demanar



Es pot demanar durant tot l'any.



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.

Podeu demanar la vostra cita prèvia a http://citaprevia.santquirzevalles.cat, enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800.

Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
De dilluns a dijous, de 8.30 a 19 hores; i divendres de 8.30 a 14 hores.
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 20 hores i divendres de 8.30 h a 14 hores
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


On es demana (En línia)



IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat/da d'alta al servei VÀLid de la Generalitat de Catalunya. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses).


Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
 
1. Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5. Feu clic en continuar.
6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.
 

 


Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.

El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.


Enllaç: Sol·licitud online

Servei gestor



Servei de Benestar Social i Cicles de Vida


Termini per resoldre i notificar



1 mesos


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



Gratuït


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto